perjantai 27. heinäkuuta 2012

answers!

Heippahei! 

Ajattelin nyt vastailla  kysymyspostauksen kysymyksiin kun ei oo täs muutakaan, kun Janne pelailee tos zombin tappo peliä ( Land of the dead! on muute hyvä!). Tänään hain hämyjen liput ja kun menin venttiilii
nii kukas muu se siellä oli palvelemas ku T.A.P laulaja kurvinen! :D Juteltiin siinä kaikkee ja oli kyl mukavaa:) Ja kurvinen sano sit et toivottavasti nähdään hämyillä, tai varmaan nähdäänkin! :) 

Mut nyt niihin vastauksiin! :)

Suurin unelmasi?
- mun unelma olis että joskus saisin asua isossa talossa oman perheen kanssa ja pihassa vois olla ees pieni kokonen heppa talli ja hyvät maastot päästellä hepalla :)


 Kerro muutama asia itsestäsi, mitkä tekevät sinusta juuri sinut?
- Oon tällänen kun oon; Jenni. En tästä muutu kenenkään ihmisen takia ja mun silmille ei hypitä tai turhaan ruveta arvosteleen mitä teen, koska teen mitä haluun :) "Just Do What You Want" on mun motto :)

 Oletko tyytyväinen vartaloosi?
- En ole. 

 Oletko onnellinen juuri nyt? 
- oon mä ihan onnellinen joo :D

Hyppäisitkö benji hypyn jos voisit?
-En ikinä uskaltais.. jänistäisin siellä ylhäällä.

 Oletko koskaan katunut mitään päätöstäsi?
-Oon katunut ja paljon. 

Mikä on sun lempiväri ? 
- mä tykkään kaikista väreistä paljon! Mut musta ja punanen.

Mihin maahan haluisit matkustaa ? 
- En oo oike missää muuualla käynyt ku ruottis.. haluisin käydä australias!

Kenen keikalle haluisit ehottomasti päästä ?
- Adept! Uudelleen! ja Suicide Silence:)

Minkä väriset sukat sulla on jalassa ?
- Tällähetkellä no socks!

Jos saisit muuttaa yhen asian itsessäs, mikä se olis?
- Haluisin kivemmat hiukset:D

 Jos saisit muuttaa mihkä vaan Suomeen, minne muuttaisit?
- Hämeenkyrö-Tampere..

 Haluutko lapsia aikusena?
-Haluan :)

 Maailman hyvännäkösin mies?
- Tää on paha... mut sanotaan Taylor Lautner! :p

 Entä kaunein nainen?
- En oikeestaan tiedä.. 

 Onks sulla ikävä yläastetta? Entä meiän luokkaa?
- On mulla ikävä sitä ainoota oikeeta 9D:tä!

 Lempileffa?
- Täytyy sanoo et se Taylor Lautnerin tähdittämä uus leffa on hyvä se siepattu!

 Paras tyttökaveri? Paras poikakaveri (poikaystävää ei lasketa)?
- paras tyttökaveri on varmaan Janttu :) ja jos ei saa sanoo poikaystävää nii sit Ville :)

 Unelmahiukset?
- Punaset ja pitkät ja paksut!

 Lempparinäyttelijä?
-Taylor Lautner :p

 Ihminen, kenestä oot ylpee?
-Oon monista ylpee. Varsinkin mun isoveljestä. <3

 Mitä tatuointeja sulla on ja haluutko lisää, jos haluut mitä ja minne?
- Mulla on tos solisluun alla tähti ja toinen on tuol yläseläs muistotatuointi Tonista.. JA kohta otan kolmannen pohkeeseen. : ) ja haluun paljon paljon lisää :D

 Jalkapallo vai jääkiekko? 
-Jääkiekko

5 parasta bändiä/artistia tällä hetkellä?
- Adept, One Morning Left, Suicide Silence, Snow Whites Poison Bite, Klamydia.

 Mistä pidät itessäs eniten? 
- Oikeestaa tykkään mun silmistä.. 

Lempiruoka?
- En tiiä. Varmaa lasagne.

 Mitä kieltä suomenkielen lisäks haluisit osata puhua täydellisesti? 
-Ranskaa ois kiva osata!

Mitä ostaisit jos saisit nyt kymppitonnin rahaa?
-Lähtisin Suomesta jonnekki : D

 Paras automerkki?
-BMW


-Jezba

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti