perjantai 8. kesäkuuta 2012

Sinussa on jotain mitä muut ei ehkä nää..


Heippa hei!
 Ajattelin täs laittaa vähä kuvia mulle tärkeistä tyypeistä :) Koneella ei ollu muista kuvia, ja osan pöllin facebookista joten kaikista ihanuuksista ei ihan ole kuvia! Mut tässä nyt
on osa ainakin : ) Ootte ihania kaikki ihmiset!<3

Janette rakas<3 Janttu on mulle iha hemmetin tärkee ja rakas<3  i love youu<3
Tottakai oma Janne rakas pitää tänne kans laittaa<3 (: Tää poika pelasti mut kaikelta<3 Ilman Jannee en olis mitään.
Japeksi pitää muistaa kans! :) japen kans aina tulee parhaat ideat!
Elisa ja Janttu<3 höpsöt<3
Pitäähän nää kaks söpöläistäkin tänne laittaa<3 marko ja jesu, yhet tärkeimmistä mulle<3
Tiiamies ja Ville! :) Ville on aivan mahtava tyyppi kans!:)
Mika! aivan mahtava ja luotettava poika!:) Ja ottokin se siellä istuskelee.
Tiiamies ja Riinu<3 Tää on nii hassu kuva ettei toista oo<3 joskus pari vuotta sitte hämyil otettu jossa tutustuin riinuun<3 Tiiaan tutustuin silloin riparilla:) ihania tyyppejä! ikävä!
Saara-rakas<3 Siinä vasta suloinen tyttö! :)
Kaisa<3 sinnuu ikävöin usein toosi paljon! olet ihana!
Eliaas! <3 Sinä mahtava poika! Olet aivan huipputyyppi!
Noora rakas<3 Sä oot aina ja ikuisesti mulle tärkeä tyttö<3 Nooran kanssa tutustuttiin joskus kauan sitten kun alotettii kirjeidenvaihto ;D
Entistä 9D:tä. Te ootte kaikki ikuisesti mun ajatuksissa!

Lisää entistä 9D:tä vuosi 2011 ysienpäivä<3



Tämmöstä tänään! :)  Mitäs teille ihmiset kuuluu? ja voisitte lisätä vähän kysymyksiä tuohon mun kysymyspostaukseen!: )

-Jenni 


2 kommenttia: