perjantai 4. toukokuuta 2012

New Look

Hellurei ihmiset!

Ei mulla oo oikein mitään kerrottavaa.. Muutaku et leikattii just mun hiukset ja mun mielest tuli kivat..
tos alhaal kuva.. : ) Sanokaa hei mielipiteenne kuvasta ja muuta!:))
Lauantaina meen töihi äitin kanssa pesee ikkunoita.. muistaakseni.. noo saan vähä rahnaa: ))  Sit sunnuntaina oliski suuntana Tampere with Janttu <3 Iha mahtavaa päästä ihanan ihmisen kanssa liikenteeseen: ) Kirjottelen varmaa seuraavan kerran maanantaina! :p tai lauantaina.. tai jotain!: ) nähää taas!:)

Mitä kuuluu?=)

-Jenni


8 kommenttia:

  1. ihan siistin näköset noi o! :33

    VastaaPoista
  2. Ihan törkeen hianot ! :) hyvä systrar !

    VastaaPoista
  3. On muuten oikeesti tosi kivat! :------)

    Ja mitäs mulle kuuluu! Työharjottelua vain. ;o Ja Vantaalla asuessa!
    Pitäs nähä pian joskus! : (

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. hei kiitti! :)) okeei! onko työharjottelu mennyt hyvin?= )) Ja todellaki pitäis nähä jossai vaihees! :)) mulla on ikävä!

      Poista
    2. OOAA, anteeksi kun muistin tämän kommentin äsken, kun lueskelin sun uusinta postausta!
      Mut on menny tosi jees! Huomenna alkaa näytöt ja jänskättää kyl! :l Mut eiköhä ne hyvin mene, toivottavasti! : D
      NOJOO, on kyllä kamalan ikävä! Jos vähänkin tulen kesällä sinne päin, niin hankin aikaa ja kyydin jonnekkin että nähdään ajan kanssa! :(

      Poista
    3. Hyvin menee: ) tai menikö ?=) joo olis oikeesti niin hienoo nähdä pitkästä aikaa!! (:

      Poista