perjantai 27. huhtikuuta 2012

kuulumisia.

Ajattelin tulla tänne kertoon mitä kuuluu :)

Tänään olis ollu vapaapäivä koulusta, mutta mä olin reipas tyttö
ja menin korvaileen poissaoloja. Tänään koululla oli sellane tilaisuus ,
jonne tuli paljon sotaveteraaneja ym.. Niille sitten tehtiin ruokaa ja sellasta.
Sai harjotella sitä tarjouluakin jonkin verran : ) 

ehkä paras biisi apikselta!


Nyt tää ilta menee varmaa iha siinä et oon Kimmon kanssa Ikurissa ja kattellaa 
varmaa pari leffaa ja sellasta :) Ihana olla iha rauhassa kaksi täällä: ) 
Eksyin äsken Crazy Factoryn sivuille ihaileen kaikkia ihanuuksia! Haluisin niiiiin
tilata kaikkee kivaa: ) Ja sit kattelin myös Klamydian paitoja tuolta BRS:stä. Ja pari muunki bändin. Ois niin kiva ostaa vaan kauheesti kaikkee kivaaa! :) Mutta 
koska köyhä opiskelija oon niin täytyy vaan yrittää olla ostelematta.. : (

Eipä tässä oikei sit mitää kummallista kuulu.. Tänään piti olla psykologi. Mut se peruuntu koska mun psykologi oli sairaslomalla.. Koulussa meni hyvin ja saatiin paljon kehuja ja plussaa ku oltiin niin reippaita!  Pelkästään positiivinen asia.
No eipä täs sit oikei mitää ihmeempää oo tapahtunu..  Janeten kanssa tossa ruvettii miettii et on enää kai vaan 15 päivää koulua !!;o sit tuli kauhee masis ku rupesi ajattelee et pitäs kesä olla eros meiä luokasta joka on ihan paras! <3 

Mä yritän saada jostai revittyää kameran että vois ottaa kuvia että voisi lisätä
niitä tänne! :)

Mitäs aiotte vappuna tehdä ? :)

Enskertaan ! Heihei!:)

-Jenni

ps. mä rakastan tätä kimmon koneen nettiä . tää on niin ihanan nopee <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti