tiistai 27. maaliskuuta 2012

Faktahan on se et täs kaupungis on yks seriffi ja se oon mä

1) Kerro linkin kera blogissasi, kuka lahjoitti sinulle tämän avardin; I'm Yours
2) Kirjoita seitsemän random faktaa itsestäsi

1. Mä haluisin poistaa koko maailmasta kaikki homofobiat, kaiken rasismin, ja sen että jotain ihmisiä koulukiusataan jne. Ei ihmiset voi sille mitään millaseks ne on luotu. Mitä ite tekisit tilanteessa jossa sua vihattais? tollasen syyn takia? vitun vammasta jos suoraansanon.

2. Mulla on hassu tapa iltasin kun pesen nassusta meikit pois. pesen ensi vedellä silmät että kaikki musta meikki valuu pitki naamaa ja irvistän :D

3.Vaikka käynkin Cateringiä.. VIHAAN LEIPOMISTA :D vihaan pyöritellä niitä pikkupullia. vihaan tehdä sitä perkeleen höttövehnäjauholeipää. sämpylöistä puhumattakaan! :D

4. Mun harrastuksiin EI kuulu ryyppääminen. Mä voin sanoo sen iha missä vaan kelle vaan.,. vaikka huutaa vittu talon katolta että Minä Jenni Niemelä En Juo Alkoholia. Se vaan ei kuulu mun elämään. Toivottavasti te muutkin ihmiset tajuatte että siittä on loppujenlopuks pelkkää haittaa. En ketään tuomitse jos juo. Se on kuitenki ihmisen omapäätös juoko vai ei.

5. Oon hirrrrweeeen eläinrakas <3

6.Mä rakastan mun perhettä. Mun Äiti on iha paras äiti . Kellään ei oo parempaa. Isiki on kiva:) Se on myös paras isi maailmassa. No sisko on aina sisko. varsinki ku se on pikkusisko. Välil menee hermot mut se on normaalia. Silti se on sulosin sisko . kellään ei oo sulosempaa pikkusiskoo:3 ja Juha. Se on mun sankari. :) paras isoveli mikä on. <3

7. Tajusin just et on iha sika vaikeeta keksiä julkasu kelposia faktoja itsestään.. :D ihan tosi vaikeeta! :D 

3)Lahjoita tämä sama Award 15 blogaajalle

Noo ei tässäsitten oikein kummempia.  :D Huomasin Taijan joskus haastaneen mut tämmötteeseen :) joten teinpä sen nyt sitten :D

Nyt voisi käydä heittää buranaa nassuu ja kompia peittojen alle ja pistää napit korviin ja sellaasta:)

-Jenni


2 kommenttia:

  1. jotenkin vaikutat tosi symppikseltä tän perusteella :)
    http://my-little-addictions.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa: ) Kiitti : p sori en oo huomannut tätä viestiä :) käynpäs kurkkailemassa sun blogia!:)

      Poista