torstai 9. helmikuuta 2012

Loverboy, you played us up like toys

Musta tuntuu nyt siltä että sain just täydellisen taustan tänne mun blogii väsättyä :)
Mitä mieltä te ootte? (:

Nyt teen tämmössee haasteen , jonka sain rakkaalta Kaisalta :p<3 Kiitos vaan paljon :D



1. Pidäks nykysestä opiskelu-/työpaikastasi?

-Joo Kyllä mä oikeestaa tykkään käydä Iisakissa koulua :) Ja onhan mulla työpaikkakin joka on myös jees ! :)
2. Mitä mieltä oot suomalaisista sanonnoista?
-No siis jotkut on aika osuvia. esim. se joka toiselle kuoppaa kaivaa itse siihen lankeaa. Nii se on kyl oikeestaa iha asiaa! mut jotkut on sellasia jotan ymmärrä yhtään
3. Millaiset tekstit koskettaa eniten?
- Sellaset jossa oikeesti tunteet tuodaan esille tosi hienosti. Tai sit tosi synkät.
4. Mikä on tärkein asia elämässä? Elämisen kannalta
-Onnellisuus.
5. Onko asiaa jota et tekis kuolemankaan uhalla? Jos on, mikä?
-Pettäis omaa kumppania.
6. Millaset asiat ihmisissä herättää aina mielenkiinnon?
- Ekana kiinnitän huomioo silmiin. Jos niissä on se pilke ni herää mielenkiinto :p
7. Mitä pelkäät eniten?
- että jään yksin tänne maailmaan.
8. Ootko allerginen jollekin?
-En oikeestaan.
9. Millanen olit 5 vuotta sitte?
-SEmmone ihme nobody :Dheppatyttö! :D
10. Uskoks mihinkään yliluonnolliseen?
- No siis. uskon jollain tapaan..
11. Onko sulla jotain mitä haluaisit mulle sanoa?
-Kaisalle voisin sanoa että olet ihana ystävä ollut aina mulle<3 ja mulla on kauhee ikävä!!

En jaksa haastaa ketään, tai tehdä siis mitään kysymyksiä. ehkä ssitten joskus.. ;D
Voisin kirjotella täs viikonlopun                
aikana jotain muuta: )

Huomenna muuten viimenen päivä työssäoppia : ( Tulee varmaa hyvät arvostelut, tänään ainakin sain pelkkiä kehuja :) On ollu kyl aivan mahtava jakso!

-Jenni








2 kommenttia: